niedziela, 6 października 2024

Muminek, Mała Mi i dziki wiatr - praca zbiorowa

Seria: Opowiadania z Doliny Muminków
Autor: praca zbiorowa
Data wydania: 11.09.2024
Liczba stron: 32


Wichura i latawiec.

Jesienne wiatry to dobra okazja do wypróbowania latawca! Czy z takiej okazji cokolwiek może pójść "nie tak"? Przekonają się o tym mieszkańcy Doliny Muminków w opowieści zatytułowanej "Muminek, Mała Mi i dziki wiatr".

Pewnego wietrznego dnia u progu domu Muminków staje maleńki, przerażony Gryzilepek, którego wichura właśnie pozbawiła schronienia. Mała Mi będzie musiała dzielić z nim pokój, co bynajmniej nie napawa jej radością. Stworzonko, przestraszone reakcją swej potencjalnej współlokatorki, postanawia czym prędzej wrócić do lasu.


Tymczasem Mała Mi, korzystając z ogólnego zamieszania, ucieka z domu, by w szalejącej wichurze i na przekór wszystkim wypróbować swój nowy latawiec. Co z tego wyniknie? Dokąd wiatr zaniesie Małą Mi oraz jej latawiec? Kto pomoże jej wyplątać się z kłopotów? I czy Gryzilepek znajdzie w końcu schronienie w domu Muminków?

Urocza opowieść wprost z Doliny Muminków to zaproszenie do wspólnej lektury dla całej rodziny i punkt wyjścia do wartościowych rozmów z najmłodszymi. Przepiękne, nawiązujące do oryginalnych grafik Tove Jansson ilustracje tworzą niepowtarzalny klimat, w którym rozsmakują także dorośli czytelnicy.


Historie z Muminkami w rolach głównych to zawsze urzekające, pełen ciepła opowieści o przyjaźni, miłości oraz o zaletach bycia dla innych dobrym, życzliwym i otwartym. Sympatyczne trolle ucząc tolerancji i tego, co jest w życiu ważne oraz właściwe już dawno temu podbiły serca najmłodszych i robią to cały czas w stosunku do kolejnych pokoleń. Jak dla mnie – super :) Nie mam absolutnie nic przeciwko temu :)

Rodzina Muminków i ich przyjaciele, tacy jak Włóczykij, Ryjek, Paszczak czy Mała Mi, to zachwycający bohaterowie, których stworzyła jedna z najbardziej znanych pisarek dla dzieci – Tove Jansson. Autorka serii wielu pełnych humoru i magii opowieści oczarowuje dzieci i dorosłych od lat. Książka została przystosowana dla najmłodszych czytelników – proste teksty i towarzyszące im kolorowe piękne ilustracje. W serii dostępne są inne, równie urzekające opowieści ze świata Muminków – warto zebrać całą kolekcję!

Więcej tutaj:
https://harpercollins.pl/pl/products/muminek-mala-mi-i-dziki-wiatr-3338.html

HarperKids/HarperCollins Polska - dziękuję.

#muminekmałamiidzikiwiatr #opowiadaniazdolinymuminków #dolinamuminków #muminki #muminek #moomin #cosnapolce #dladzieci #ksiazkidladzieci #forkids #booksforkids












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz