sobota, 15 października 2016

"Ostatnie życzenie" - Andrzej Sapkowski

Tytuł: Ostatnie życzenie
Cykl: Wiedźmin Geralt z Rivii (tom I)
Autor: Andrzej Sapkowski
Wydawnictwo: superNOWA
Data wydania: 27.12.2010r.
Liczba stron: 288
 
Ktoś pewien czas temu bardzo długo namawiał mnie do przeczytania książek o Wiedźminie, a ja za każdym razem odkładałem to na później. W końcu przyszedł taki jesienny dzień, w którym zabrakło mi wymówek... i sięgnąłem po pierwszy tom. Oniemiałem z zachwytu! To absolutne arcydzieło fantastyki. I to nie tylko polskiej, ale i światowej. Ten świat pokocha każdy, kto go odwiedzi. Mogę o tym zaświadczyć, gdyż sam tego doświadczyłem. Gwarantuję każdemu niedoszłemu (z różnych powodów) czytelnikowi, że białowłosy łowca potworów o prawym sumieniu i szybkich jak błyskawica dłoniach może zawładnąć sercem i duszą bez reszty, a zapamiętany obraz miecza wirującego w jego dłoni będzie obrazem widzianym jeszcze długo po zamknięciu oczu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz