sobota, 31 grudnia 2022

Mój dzień. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami - Mr Iwi


Seria: Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami
Autor: Mr Iwi
Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Data wydania: 27.04.2021
Liczba stron: 16


Dzień pełen zapachów.

Dzień każdego malucha pełen jest aktywności, zabaw i ciekawych rzeczy, a każda kolejna z nich pozwala maluchowi uczyć się, rozwijać i coraz lepiej poznawać otaczający go świat. Dotyczy to także świata zapachów, a o tym jak można go poznać maluchy dowiedzą się z książeczki "Mój dzień", która ukazała się w ramach serii z Akademii Mądrego Dziecka zatytułowanej "Moja pachnąca książeczka z kolorami".


Seria "Akademia mądrego dziecka" słynie z pozycji wartościowych, które posiadają niezwykle cenne walory edukacyjne względem dzieci w każdym wieku - szczególnie jednak w stosunku do tych najmłodszych Pociech, które liczą sobie najmniej lat. Taką właśnie cenną podserią "Akademii..." jest "Moja pachnąca książeczka z kolorami". Dzięki książeczkom z tej serii najmłodsi będą mieli niesamowitą okazję do poznania prawdziwych zapachów!

Na każdej z dziesięciu stron dziecko odkrywa nowy kolor oraz przedmioty, części ciała, zwierzęta lub rośliny powiązane z daną barwą. Po uniesieniu okienka i potarciu strony paluszkiem mały czytelnik poczuje zapach przedstawionej na obrazku rzeczy. Farba użyta do wydrukowania książek posiada mikrokapsułki, które pod wpływem dotyku pękają i uwalniają zapach. Technologia ta posiada wszystkie niezbędne atesty potwierdzające, że jest bezpieczna dla dzieci i środowiska.


W Moim dniu dziecko może poznać zapachy: świerku, truskawki, lodów waniliowych, pieczonego kurczaka, mydła i perfum lawendowych.

Książka zapachowa „Zapachy świata. Akademia mądrego dziecka. Moja pachnąca książeczka z kolorami” pozwala dziecku na poznanie zapachu: świerku, czekolady, lawendy, ananasa, curry, kokosa i morza.

Książeczki edukacyjne pomagają w poznaniu otaczającego nas świata, wzbudzając ciekawość i zachwycając formą wydania. Wzmocnione strony są grube, zapewniając wytrzymałość i długie użytkowanie, a dzięki zaokrąglonym rogom, książeczki są bezpieczne.


Książeczka to znakomity wybór dla najmłodszych. Sensoryczne oddziaływanie na zmysł zapachu to jej największy atut, jest ona jednak także źródłem świetnej zabawy - warto spróbować!

HarperCollins Polska - dziękuję!

#mojapachnącaksiążeczkazkolorami #mójdzień #akademiamądregodziecka #harperkids #harpercollinspolska #zapachy #dladzieci #poznajemyzapachy #forkids #booksforkids #cosnapolce #bookstagram 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz