poniedziałek, 7 listopada 2016

"Kubuś Puchatek" - Alan Alexander Milne

Tytuł: Kubuś Puchatek (tytuł oryginału: Winnie the Pooh)
Autor: Alan Alexander Milne
Wydawnictwo: Książka i Wiedza
Data wydania: 1988r. (data przybliżona)
Liczba stron: 136
 
Swoją przygodę w Stumilowym Lesie zacząłem od "Chatki Puchatka". To była stara, kochana książeczka, która służyła jeszcze mojej mamie. "Kubuś Puchatek" był potem i to była chyba pierwsza książka, o którą poprosiłem rodziców. O którą poprosiłem i którą świadomie przeczytałem:) "Świadomie" dla małego chłopca którym byłem oznaczało z chęcią oraz z własnej, nieprzymuszonej woli:). Do dzisiaj gęba mi się śmieje na samą myśl o tym - to była jedna z najlepszych decyzji, jaką mógł podjąć dziewięciolatek:)

"Kubuś Puchatek" to, obok ukochanej przeze mnie w dzieciństwie "Chatki Puchatka" (powody mojego szczególnego sentymentu do "Chatki..." opisałem w stosownej, osobnej opinii), druga książeczka, którą NA TYSIĄC PROCENT dam do przeczytania mojej córce:) Strasznie bym chciał, żeby Jej buzia się wtedy uśmiechnęła i żeby znalazła w Stumilowym Lesie tyle ciepła i przygód, co ja. Mam nadzieję, że tak się stanie. Mam też nadzieję, że z taką samą radością jak ponad dwadzieścia lat temu ja wejdzie w świat dziecięcej wyobraźni, trzymając za rękę Puchatka, Prosiaczka i krocząc leśnymi ścieżkami wraz z całą resztą:) Moje wspomnienia ze Stumilowego Lasu są piękne - wierzę, że Jej też takie będą:)      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz