niedziela, 19 marca 2023

Spójrz, jak rosnę! Akademia Mądrego Dziecka. Mój świat - Roger Priddy


Seria: Akademia Mądrego Dziecka. Mój świat
Autor: Roger Priddy
Data wydania: 08.03.2023
Liczba stron: 10


Wszystko wokół rośnie!

W jaki sposób rośnie zboże lub marchewka? Jak to się dzieje, że kwiaty na drzewach owocowych zamieniają się po jakimś czasie w przepyszne owoce (np. jabłka)? Odpowiedzi na te i inne pytanie znajdziemy w książeczce dla najmłodszych zatytułowanej "Spójrz, jak rosnę!", która ukazała się w ramach serii "Mój świat" (Akademia Mądrego Dziecka).


W serii "Mój Świat" Akademii Mądrego Dziecka pojawiła się nowa pozycja pod tytułem "Spójrz jak rosnę". Kartonowa książeczka pokazuje małemu czytelnikowi jak rosną roślinki i zwierzęta. Dzięki ruchomym elementom poznajemy cykl życia żabki, możemy zaobserwować jak ze skrzeku rozwija się kijanka, a następnie młoda żabka. Dowiadujemy się także, jak mówi się na małą owieczkę, świnkę, krowę czy kurę.


Maluszek może na kolejnych stronach zobaczyć, jak sadzi się marchewkę, a następnie zaobserwować jak ona rośnie. Dowie się także, z jakiego kwiatu wyrasta owoc jabłuszka oraz zobaczy jak rolnik sieje ziarna, z których wyrasta pszenica. W książeczce "Spójrz jak rosnę" pokazane są rośliny, które można zasadzić w ogródku oraz przydomowej szklarni. Tytuły, które polecamy w serii Mój Świat: Co czujesz, Kolorowy nocnik oraz Kocham Cię mamo!


"Mój Świat" to nowa seria Akademii Mądrego Dziecka, która uczy dzieci codziennych czynności oraz uwrażliwia i pokazuje świat. Książeczki zawierają ruchome elementy, dzięki którym czytelnik ćwiczy małą motorykę. Grube kartonowe strony oraz bezpieczne zaokrąglone rogi pozwolą dziecku wygodnie przeglądać książkę.

HarperCollins Polska - dziękuję.

#spójrzjakrosnę #harperkids #harpercollinspolska #akademiamądregodziecka #mójświat #cosnapolce #dladzieci #booksforkids #emocje












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz