sobota, 15 października 2016

"Chrzest ognia" - Andrzej Sapkowski

Tytuł: Chrzest ognia
Cykl: Wiedźmin Geralt z Rivii (tom V)
Autor: Andrzej Sapkowski
Wydawnictwo: superNOWA
Data wydania: 27.12.2010r.
Liczba stron: 334
 
Towarzystwo zebrane wokół Wiedźmina w trakcie podróży na szlaku to dla mnie jedna z lepszych kompanii stworzona kiedykolwiek w jakimkolwiek świecie fantasy. O tym co tu się dzieje czyta się znakomicie! Przewracane strony pędzą jak szalone, ten cykl to istny złodziej czasu... Po prostu oczu nie można oderwać! Jestem zachwycony, oczarowany i niespełniony, bo z każdym tomem chcę więcej.... i jeszcze więcej, wciąż mi mało! Geralt z Rivii... to imię budzi dreszcz emocji. Mógłbym czytać te historie bez końca. Chyba wpadłem w nałóg... Ale za nic bym z tego nie zrezygnował. A gdyby dano mi moc cofnięcia czasu, niczego bym nie zmienił i znów sięgnąłbym po tę wspaniałą, rozciągniętą na osiem tomów przygodę. Chociaż nie, jest jednak coś, co bym zmienił... sięgnąłbym po tę przygodę zdecydowanie wcześniej niż to zrobiłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz