sobota, 15 października 2016

"Pani Jeziora" - Andrzej Sapkowski

Tytuł: Pani Jeziora
Cykl: Wiedźmin Geralt z Rivii (tom VII)
Autor: Andrzej Sapkowski
Wydawnictwo: superNOWA
Data wydania: 27.12.2010r.
Liczba stron: 520

W życiu coś się zwykle kończy, a coś zaczyna... Czy historia Geralta z Rivii musiała się skończyć tak, jak się skończyła? Po namyśle i kilkudniowym okresie umiarkowanej frustracji, doświadczonej po zakończeniu lektury, doszedłem do wniosku, że... tak. Każde inne zakończenie byłoby chyba banalne, a tak dostaliśmy od Sapkowskiego ogłuszający młot powalający nas w ostatnich stronach na ziemię i dzwoniący w uszach. Doda, że długo jeszcze dzwoniący w uszach... Takie to wszystko proste, tak bezdusznie w głębi duszy spodziewane... ale i piękne. Będę tęsknić, pomyślałem, kiedy pogodziłem się już z tym, co przeczytałem... Geralt, Yennefer, Ciri, Jaskier i reszta kompanii na zawsze pozostaną moimi druhami na szlaku. Mam nadzieję, że jeszcze ich spotkam. Będę w to wierzył. Bez nich jest nieznośnie pusto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz