poniedziałek, 1 maja 2017

"Baśnie Barda Beedle'a" - Joanne Kathleen Rowling


Tytuł: Baśnie Barda Beedle'a (tytuł oryginału: The Tales of Beedle the Bard)
Autor: Joanne Kathleen Rowling
Wydawnictwo: Media Rodzina
Data wydania: 15.03.2017r.
Liczba stron: 144



Czarodziejskie bajki na dobranoc!

Zbiór przepięknych bajek wprost ze świata magii :) Przyznam szczerze, że na to wznowienie książeczki związanej z Harry'm (która jeszcze kilka lat temu była nie do zdobycia) czekałem najbardziej :) Czemu? Cała tajemnica w tym, że jestem szczęśliwym tatą ponad trzyletniej córeczki - macie pojęcia jaka to frajda móc jej poczytać na dobranoc coś "magicznego"? Ja mam! :)

Wśród bajek - czarodziejska klasyka: Czarodziej i skaczący garnek, Fontanna Szczęśliwego Losu, Włochate serce czarodzieja, Czara Mara i jej gdaczący pieniek, Opowieść o trzech braciach. Wszystkie bajki spisała Hermiona, a komentarzem opatrzył sam Dumbledore. Gratka nie lada!

Szalenie się cieszę, że mogę być szczęśliwym posiadaczem tego i innych tegorocznych "około-potterowych" wznowień. Każdy fan by był! Ja więc jestem :) I gorąco Wam zarówno tę, jak i inne książeczki do kolekcji o Harry'm polecam!

Dziękuję Wydawnictwu Media Rodzina za egzemplarz recenzencki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz