niedziela, 2 lipca 2017

"Moje bajeczki o Bobie Budowniczym" - Paulina Kaniewska


Tytuł: Moje bajeczki o Bobie Budowniczym
Autor: Paulina Kaniewska
Wydawnictwo: Egmont Polska
Data wydania: 01.03.2017r.
Liczba stron: 128


Coś w sam raz dla małych chłopców :)

Ktoś nie zna Boba Budowniczego? Ręka w górę... nie widzę ;) Chyba każdy z nas zna tę bajkę, nieprawdaż? :) Bob powraca w ośmiu nowych odsłonach. Zarówno on, jak i jego przyjaciele, przeżyją wiele przygód i rozwiążą mnóstwo problemów - głównie konstrukcyjnej natury ;)

Mali chłopcy będą, mam nadzieję, zachwyceni :) Bob Budowniczy jest bowiem, nie czarujmy się, bajką głównie dla chłopców, chociaż powiem, że... moja córa też się zainteresowała :) To nieistotne "dla kogo jest, a dla kogo nie" jakaś bajka, dopóki wywołuje na dziecięcych buziach uśmiech. Prawda? :) ...

Polecam!

Dziękuję Egmont Polska za egzemplarz recenzencki.

1 komentarz:

  1. Mój prawie 1,5-roczny synek jest zachwycony tą książką, bo aktualnie ma fazę na wszelkie pojazdy, a koparka czy dźwig to jego ulubieńcy. Dlatego ciągle siedzimy nad tą lekturą, a Jasio pokazuje pojazdy. :)

    OdpowiedzUsuń