piątek, 24 grudnia 2021

Fabryczno-świąteczna mega niespodzianka!

 

I jak tu ich nie kochać ? :) Fabryka Słów to nie tylko fantastyczne książki, ale także grupa świetnych osób, które i mnie zaskoczyły tą przepiękną niespodzianką :) Kochani, macie jak w banku, że będę o Was myślał za każdym razem kiedy będę cokolwiek z tego cuda pić!


Fabryczne 20 lat to dla mnie śledzenie i czytanie fabrycznych książek od mniej więcej dekady, a od sześciu lat recenzencka współpraca, którą niesamowicie sobie cenię :) To dzięki Wam te moje pełne regały i super wspomnienia z lektur! A dzięki Madzi i Uli mam dodatkowo za sobą mega przygodę z prowadzeniem spotkań autorskich! Spotkania z Adamem Przechrztą i z Tomaszem Kołodziejczakiem to było dla mnie coś z gatunku MEGA WOW! :) Dziękuję Wam jeszcze raz i... (o ile się tylko uda) nieśmiało liczę na więcej takich przygód ;) - TO CZYSTA FRAJDA I PRZYJEMNOŚĆ!






Na blogu (i w życiu ;) ) robię wiele rzeczy, jednak współpraca z Wami to dla mnie coś ważnego. Świetnie jest móc dokładać choć małą cegiełkę do tego, co robicie! Mam wielką nadzieję, że na rubinowych godach wciąż będziemy razem! Fabryko - dzięki!



STO LAT I WESOŁYCH ŚWIĄT!


#FABRYKASŁÓW #20LATFABRYKISŁÓW #STOLAT #20LATMINELOJAKJEDENDZIEN











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz