piątek, 1 kwietnia 2022

Łap za słówka! Pomysłowa gra językowa - Wolfgang Kramer, Michael Kiesling


Tytuł: Łap za słówka! Pomysłowa gra językowa
Seria: Łap za słówka!
Autor: Wolfgang Kramer, Michael Kiesling
Wydawnictwo: Egmont Polska
Data wydania: 16.03.2022
Wiek: 10+
Liczba graczy: 3-8
Czas gry: 30 minut


Językowe wygibasy.

Gier opartych na zasobach naszego słownictwa i odwołujących się do kreatywności na polu zabaw językowych znajdziemy na rynku wydawniczym całe mnóstwo, nie oznacza to jednak wcale, że wszystkie są "na jedno kopyto". Bynajmniej! Każda taka gra ma coś do zaoferowania - w tym przede wszystkim umiejętność efektywnego rozwijania zasobu własnego słownictwa i zdolności do kreatywnego operowania nim (i to nie tylko w grze). Taką właśnie kreatywną propozycją do codziennego użytku jest "Łap za słówka! Pomysłowa gra językowa".


Czym będziemy mogli kreatywnie się za sprawą gry pobawić na polu własnego słownictwa? Na przykład odmianami sera. Słówkami zaczynającymi się na samogłoskę. Czymś żółtym... Czas ucieka! Ile odpowiednich słów przyjdzie ci do głowy? Czy będą oryginalne i jedyne w swoim rodzaju? Sam decydujesz, ile punktów możesz zdobyć. Liczy się każde wyjątkowe słowo odczytane na głos. Jeśli inni gracze będą mieli takie same pomysły jak ty, możesz wyjść bez słowa…


To gra, która pobudza fantazję i kreatywność. "Łap za słówka" to pomysłowa gra językowa, która rozwija myślenie taktyczne i uczy szybkich skojarzeń. Niekiedy bardzo szybkich! - w każdej turze czas na odpowiedź liczony jest dzięki klepsydrze, dobrze jest więc udzielać odpowiedzi szybko, błyskotliwie, kreatywnie i na temat!


"Łap za słówka" to 48 kart zadań z 480 (!) zadaniami, 12 kart utrudnień, odmierzająca czas klepsydra i... wyścig z czasem w naszych zmaganiach z samym sobą :) Takie rozgrywki są szczególnie cenne, pozwalają bowiem nie tylko wykorzystać to, co wiemy i potrafimy (tyczy się to przede wszystkim najmłodszych - gra przeznaczona jest dla graczy w wieku 10+, choć z powodzeniem mogą w nią zagrać nawet jeszcze młodsi gracze), ale umożliwiają nam one także nauczenie się czegoś nowego. Coś takiego zawsze wzbogaca!


Liczba graczy: 3-8
Wiek: 10+
Czas gry: 30 minut


Elementy gry:
48 kart zadań z 480 zadaniami
48 kart punktów z liczba od 1 do 6 w 8 kolorach
12 kart utrudnień
1 karta startu, 1 karta mety
8 pionków
1 klepsydra
1 notes


Gorąco polecam!

Egmont Polska - dziękuję.

#łapzasłówka #pomysłowgrajęzykowa #egmontpolska #planszowki #grybezprądu #grydladzieci #cosnapolce #gamesforkids #wolfgangkramer #michaelkiesling #egmont











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz