środa, 16 sierpnia 2017

Blog ma już rok! :)))


Rok minął :) ... Z początku nie do końca chyba wierzyłem, że to się uda :) ... Że ktoś tu będzie zaglądał, czytał ... :) ... Dziękuję! :) Za to, że byliście tutaj ze mną przez ostatnie 365 dni :) Mam wielką nadzieję, że będziecie tu i przez dni kolejne - w zamierzeniu duuużo dłużej niż następne 365 ;)

Dziękuję przede wszystkim [ :) ] tym, którzy we mnie i w tego bloga wierzyli. Szczególnie [ :) :) ] dziękuję tym, którzy... świętowali (choć z braku czasu i możliwości nie zawsze ;) - ale świętowali, i to się liczy!) razem ze mną każdą nową recenzję :) ... I każde nowe Wydawnictwo, które nawiązało ze mną i z tym blogiem współpracę :) Ci, których mam w tym miejscu na myśli - wiedzą, że to do nich ;) Dziękuję!

Podziękowania należą się też tym, którzy kopali mnie w... :) :) ... w 4 litery ;) - żebym działał dalej. Czasem człowiek ma gorsze dni, czasem za dużo spraw na głowie, czasem po prostu się temu człowiekowi nie chce... Dziękuję też Tobie, Ande' :) - gdyby nie Twoja pomoc i inspiracja Twoim blogiem (Krótko acz treściwie - zapraszam wszystkich z tego miejsca! :) ), to mój blog by prawdopodobnie nie powstał :) Na szczęście jak widać jest na kogo liczyć :) Jesteście, kopiecie mnie (tak pozytywnie ;) - jeśli trzeba :P ) ... i za to bardzo bardzo bardzo Wam wszystkim dziękuję! :)

Nie sposób nie podziękować też wszystkim Wydawnictwom i ich przedstawicielom, którzy dali temu projektowi szansę i wspierają go do dzisiaj. Osób, Wydawnictw, przyjaznych dusz, mnóstwa sympatycznych ludzi... tego wszystkiego, tego faktu że jesteście - nie sposób nie docenić. Wam również, Moi Drodzy, dziękuję :) Tak jak i oficjalnym stronom i Wydawnictwom, z którymi współpracuję, więc - z prawdziwą przyjemnością! :) - raz jeszcze (poza stopką z prawej strony na blogu) pozwolę sobie te szacowne, ale i bardzo sympatyczne w osobach swoich przedstawicieli :) , instytucje tutaj wymienić :) : KojroBezdrożaAlbatrosEgmont Polskacała Grupa Wydawnicza HelionFabryka SłówWydawnictwo EdukacyjneForever Young BooksBukowy LasMedia RodzinaNapoleon VInsignisCzarna OwcaCzyTamSQNWydawnictwo PsychoskokGdańskie Wydawnictwo PsychologiczneSensusEdipresse KsiążkiSeptem. Dziękuję Wam wszystkim razem i każdemu z osobna! :) :)

Czas na ciąg dalszy blogowania ;) Z okazji roku istnienia tej maleńkiej strony w morzu internetu mam dla Was coś, co napisałem na temat mojego najukochańszego autora - Stephena Kinga :) Znajdziecie na blogu zamieszczone dziś recenzje wszystkich tomów "Mrocznej Wieży", jak i obszerny (jak na warunki czasowe którymi dysponuję po godzinach, w których Moje Dziecko pada i zasypia ;) ) artykuł -"Mroczna Wieża - czym innym książki, czym innym film" , na temat tego, co King napisał w książkach, w zderzeniu z tym, co od ostatniego weekendu możecie oglądać w kinach. Miłej lektury! :)

Pozostaje mi mieć nadzieję, że kolejny rok tutaj będzie równie (lub bardziej!) udany od minionego :) Oby! ;)

Raz jeszcze dziękuję Wam wszystkim! - za wszystko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz